2013. október 18., péntek

Azoknak akikre egyszer eltékozoltam a szeretetemet... Apró hazugságok ujjaim közül...

Nem érdekel ha szeretsz, nem érdekel ha utálsz
nem érdekel ha lelkedben feléledne valami újra már
nem érdekel, hogy élsz, nem érdekel, hogy lélegzel
nem érdekel a vér, mi összekötött minket régen egyszer
nem érdekel mi egykor volt, hazugság volt talán minden
nem érdekelne ha visszatekintenél arra a sok évre
nem érdekelt téged hogy szeretlek, nem érdekelt magadon kívül más
hát nem érdekel hol vagy, s mi vár a  jövőben rád.

Nem érdekel többé, hogy te voltál az egyetlen
nem érdekel ha más mellett nevetsz újra önfeledten
nem érdekel már, hogy azt mondtad nem fog változni semmi sem
nem érdekel ha nosztalgiázol az elmúlt éveken
nem érdekel ha azt mondod tévedés volt az egész
nem érdekel ha azt mondod, hogy amit adok kevés
nem érdekelt téged, hogy ott voltam, nem érdekelt, hogy bíztam
hát nem érdekelne mit szeretnél ha felbukkannál újra.

Nem érdekel mit tettél, nem érdekel már
nem érdekel ha azt mondod minden az én hibám
nem érdekelnek az árnyak akik a múltam részei voltak
nem érdekelsz te sem, közülük legrosszabb
nem érdekel már, hogy szerettelek, nem érdekel, hogy naiv voltam
nem érdekelnek az álmok, melyek akkor porba hulltak
nem érdekel már, ha halsz, nem érdekel ha élsz
nem érdekelt téged sem semmi, miért fájna még?


Nem érdekel, hogy hazudtál, nem érdekelnek az üres szavak
nem érdekel, hogy mosolyod egyszer sem volt valódi, s igaz
nem érdekel, hogy megaláztál, nem érdekel hogy fájt
nem érdekel, hogy szívemet a szemétbe dobtad pár nap után
nem érdekel, hogy bántál velem, nem érdekel mit akartál
nem érdekelt téged mi lesz velem, nem érdekelt hogy talán fájt
nem érdekelnek a napok mikor tehetetlenül sírtam
nem érdekel semmi, hisz amit elvettetek már nem adhatjátok vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése